Muncitor forestier român moare în prima zi de lucru în urma unui șoc anafilactic

Magazin Romanesc de materiale, Instalatori Romani in Londra. 12 The Broadway, Gunnersbury Lane, London W3 8HR 07958713549 . Parcarea este gratis in fata magazinului.
Tragedia a avut loc în localitatea Barsento

Un muncitor român în vârstă de 44 de ani, rezident în localitatea Martina Franca din provincia Taranto, a decedat în dimineața zilei de joi, 27 octombrie 2017, după ce a fost înțepat de o insectă.

Tragedia a avut loc în localitatea Barsento unde conaționalul nostru, cu inițialele M.G., trebuia să înceapă munca, aceea fiind prima zi de muncă a bărbatului la pădure. M.G. și colegii săi așteptau proprietarul pădurii unde urmau să lucreze în acea zi când din senin a dat semne că se simte rău și apoi a suferit un stop cardiac.

Deși a fost transportat de urgență de către colegii săi la spitalul din Noci, medicii nu au mai putut face nimic pentru a-l salva.

Autopsia efectuată de către medicul legal în după-amiaza zilei de vineri, 28 octombrie, a confirmat cauza decesului ca fiind un stop cardiac, presupunând că acesta ar fi fost provocat de înțepătura unei insecte în urma căreia omul ar fi suferit un șoc anafilactic.

Procuratura din Bari a deschis totuși o anchetă în acest caz pentru clarifica cu exactitate cauza decesului și circumstanțele în care bărbatul român și-a pierdut viața, scrie ziarul local LeggiNocci.it