Ziarul Daily Express este in process de a fi cumparat de catre Daily Mirror

Ziarul Daily Express este o emblema a nationalistilor englezi din UK

Daily Express este un ziar tabloid național din Marea Britanie,care este publicat zilnic. Apartine de Express Newspapers, o filială a companiei Northern & Shell. Ziarul fost publicat pentru prima oară în 1900 de catre Sir Arthur Pearson.

Richard Desmond a decis sa vanda ziarul nationalistic deoarece nu mai este profitabil . Ironic sau bizar, Richard Desmond care este evreu si a preluat ziarul care promoveaza antisemitismul si rasismul in Anglia , a hotarat ca ziarul sa continue cu atacul religios impotriva evreilor sau mai noi a imigrantilor din estul Europei,din tari precum Romania.

De la Brexit, turiștilor britanici li se permite să rămână în spațiul Schengen (o zonă de liberă circulație fără controale la frontieră care include 26 de țări, inclusiv Spania, dar excluzând Irlanda) doar timp de 90 de zile din 180 și trebuie să-și ștampileze pașapoartele atunci când pleacă sau s-ar putea confrunta. fiind refuzată intrarea într-o altă vizită.


Mai rău, o nouă cercetare a unui thinktank de centru-dreapta a descoperit că ideea de campanie a lui Farage era covârșitor de nepopulară în rândul britanicilor.

Mai mult, liderul mondial pe care a recunoscut cândva că îl admiră cel mai mult – Vladimir Putin – a devenit puțin nepopular în Occident în ultima vreme.

About Click Romania 1883 Articles
PUBLICAȚIE BRITANICĂ-EUROPEANĂ PENTRU DIASPORA ROMÂNEASCĂ ZIAR ROMANESC , ROMÂNI IN UK, REGATUL UNIT, ANGLIA, LONDRA, MAREA BRITANIE

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.